Friday, October 15, 2010

cm adik bradik ke??..:)

Salam...

ni nk share stu citer... dsbbkn bosan n tatau nk wt pe g kt tenet ni...sementara tggu 2 day 1 night an...
jd, nk story2 jap kt blog ni...hhuhu
kisah ini berlaku dsekitar kolej...
kt kolej aku sering di gosip kn dgn sowg mamt neh..
die ni...
cukop pmalu :) mmg t'knl dgn sikp p'diam+p'malu tp yg pliknye kdg2 aku tgok cm heppy je die ni..:P
huhu..tp die skadar kwn je...
owg slalu gosipkn sbb deme kter aku n die bnyk p'samaan sbagai contoh...
ermmm
perangai = deme ckp cm sme due2 cm malu n diam.
muke = pon sme, deme ckp mke pn lbih kurg...
lg....tataula..
yg tu je tau...
lgpon yg ske stowi kt aku psl die nih din la..
mmg die ske usik n bciter ttg apis...
mmg smpai sok ta abis kalo citer ngn din ni...
ta citer pon die merepek kt ym...
tp..
dsbbkn gosip2 ni..
aku n die malu2 nk sembg atau ckp depn2..ym n fon jela kalo de pe2 nk dtnye..:)
smpaikan mak bella pn tnye kmi ni adik bradik ke??huhu...cm klaka..
smpai mak bella pn ta cam aku da...
nmpk sgt da tembam!

ni antra gmbr2 yg di ambil time raye...ingtkan skit...
tu pn segan2 gak..
adooiii!!
huhu..
tp kamera time tu mmg bnykla...
ni gambr yg dr kamera eja....

ni dr din mungkin...

ni tataula..tp dpt kt fb..:)

p/s: de nmpk cm pe??
sme ke??
: 2 day 1 night da stat...:))


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mystry Reader

MuSiC!!


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com